wtorek, 7 kwietnia 2015

EPILOG

Stałam na wprost ogromnego lustra, patrząc w swoje odbicie. Nie wierzę, że tu jestem, że to wszystko się skończyło. Czy teraz mogę spokojnie kłaść się spać, nie myśląc, czy jutro ktoś mnie nie znajdzie? Albo ktoś pozna mój sekret?
- Hej! Co jest? - piskliwy głos Cassie rozniósł się po pokoju. - Czas na Ciebie! - klasnęła w dłonie, stając przede mną, tym samym zasłaniając moje odbicie. Cassie Hastings, moja bratowa. Kobieta, która uszczęśliwia mojego brata.
- Coś się stało? - spytała, patrząc na mnie ze zmarszczonymi brwiami.
- Boję się, że to tylko sen. Obudzę się i wrócę do tego piekła. - wyszeptałam, spoglądając w dół.
- Już po wszystkim. - blondynka podniosła mój podbródek i uśmiechnęła się ciepło. - A teraz rusz się, bo wszyscy na Ciebie czekają. - puściła mi oczko i odeszła.
Skinęłam głową i głęboko nabrałam powietrza do płuc, żeby zaraz je z powrotem wypuścić. Spojrzałam w odbicie i przejechałam dłonią po śliskim materiale sukienki i wyszłam z pomieszczenia.
- W końcu! - jęknął Mike,przewracając oczami. - Ślicznie wyglądasz. - uśmiechnął się po chwili.
- Dziękuję. - odwzajemniłam uśmiech i wzięłam brata pod rękę.
- Robię to z ciężkim sercem. - westchnął, kręcąc głową. - Oddaję Cie innemu.
- Daj spokój. - zaśmiałam się. - Zaakceptujesz go kiedyś.
Mężczyzna westchnął ciężko i nic nie odpowiedział. W końcu otworzyły się przed nami ogromne drzwi, a oczy wszystkich zgromadzonych ludzi, skierowały się na nas. Na samym końcu stał on i patrzył na mnie, uśmiechając się szeroko.

- Ja Justin biorę Ciebie Jessico za żonę i ślubuję ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz to że Cię nie opuszczę aż do śmierci. .

Nazywam się Jessica Bieber i to koniec mojej historii. Zaczynam nowe życie.

30 komentarzy:

  1. o ten rozdział mi się nie podobał :( ale szanuję twoją decyzję o zakończeniu opowiadania ;) miło było z tobą tu być ;) czas przenieść się na nową historię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. awwwwwww ;) Dziękuje że napisałaś to opowiadanie było wspaniałe ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabe. Szkoda mi sie rozpisywać

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabe. Szkoda mi sie rozpisywać

    OdpowiedzUsuń
  5. o maj gasz! cudowne <3 należało się im <333333 kocham cię :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej! ;o Kompletnie się nie spodziewałam, że to już będzie koniec tego opowiadania... Mam wrażenie, że zakończyłas je na szybko z powodu nowego bloga, co może być mylne, ale podjelas taka decyzję :) Dobrze, że chociaż jest tak długo oczekiwane przeze mnie "Szczęśliwe Zakończenie". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boze czytalam to od poczatku do konca
    kocham to
    od poczatku
    i do konca

    OdpowiedzUsuń
  8. ps Zapraszam na zwiastun https://www.youtube.com/watch?v=hlPxuxXZImE&spfreload=10 fanfiction http://darkness-is-my-enemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokochałam te opowiadanie a to już koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  10. JEDNO Z NAJLEPSZYCH JAKIE CZYTALAM, Ogólnie dziewczyno cudownie piszesz, masz do tego talent! Przeczytałam miliony różnych opowiadań,jestem od nich uzależniona xd ale mówię ci to jest jednym z moich ukochanych ! Ubistwiam ta historię i przyznam sie szczesze że ubolewam że zakonczylas tak szybko, znaczy myślę ze to dobry moment na zakończenie bo wszystko dobrze sie skończyli i wg ale tak troszkę malo w tym zakończeniu,chciałabym trochę więcej ujrzeć jak im sie układa i wg. nie wiem czy coś z tego ktoś zrozumie xd ogólnie bosko,więcej bym nie pisała bo bardzo dużo sue już działo w tym ff i myślę ze zasłużyli bohaterowie na szczęście i spokój :) ahah oczywiście nowe będę również śledzić xd a i wiedz,że podziwiam cię !!!
    Jak ja będę teraz fangirlowac jak nie bedzie tu nowego ;o naprawdę każdy z tych rozdziałów wywoływał u mnie made uczyuc, ale szanuje decyzję i cieszę sie ogromnie że piszesz coś nowego!

    Nie wiem czy sobie nie wydrukuje kiedyś tego ff :)

    marcheeewka xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetne! Dziękuje ci ze jest szczęśliwe zakończenie 😊 tego oczekiwałam najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemuuuu to się tak szybko zakończyło!:(
    Najlepsze ff ever!!! <3 Dziękuje za trud jaki wkładałaś napisanie rozdziału... chociaż :D wiem, że raczej kiedy ma się jakąś wene zaczyna się pisac i nie można skończyć *.* Może byś tak jeszcze napisała krótką drugą część... Byłoby super! Naprawdę, może jeśli chcesz pomyśl o tym:) Bylibyśmy bardzo Ci wdzięczni :>
    Moim zdaniem za szybko to się kończy:( myślałam, że jeszcze postarają się o drugie dziecko i wiesz trochę jeszcze pociągniesz to opowiadanie... :( No cóż... Twój blog i Ty decydujesz co robisz:) Ale.. kuuuuźwa, CO JA BĘDĘ TERAZ CZYTAŁA?!?! :(
    Dziękuje:***
    Naprawdę masz talent, ogromny talent :) :*
    Miłego dnia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda że tak szybko koniec ale cieszę się że tak się to skończyło

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale nie jest słabe! Może i mogło być dłuższe i bardziej treściwe zakończenie... ale to Twoje ff i robisz z nim co chcesz :) i rozumiem, że nawet Ci się nie chciało po takiej ilości komentarzy przy liczbie czytelników... Kocham to ff! Jest jednym z mioch ulubionych i szkoda, że to już koniec ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG. Prolog krótki ale taki słodki. Nawet nie wiem co napisać xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wierze, że to już koniec. Dziękuję że byłaś i pisalas te opowiadanie. Nie zostaje mi teraz nic innego niż tylko wczytac się z twoja następna historię :). XO

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniec ? Jak to koniec ? Nie wieże normalnie.... Tak dla pewności kilka razy czytałam napis EPILOG i dalej nie wieże. Jedno z najlepszych opowiadań, które czytałam i polecam je każdemu. Ciesze się, że nie kończysz pisać i już można czytać twoją kolejną prace. Życzę weny i góry pomysłów na kolejne równie genialne opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wierzę, że to już koniec. Myślałam, że jeszcze trochę będę mogła poczytać o losach Jess. Niestety...., ale jest dobra wiadomość:
    MASZ JESZCZE 2 OPOWIADANIA KTÓRE ŚLEDZĘ I CZYTAM NA BIEŻĄCO. Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Cooo!? Koniec :'( płacze Boże ale ja to ? Kocham cie i to opowiadanie co ja teraz będę czytać ? Eh no dobrze powiem tyle ze masz talent wszystkie rozdziały Poprostu wszystko mi sie podoba jest świetnie no znaczy prawie bo jest jeden ninus tego opowiadania a mianowicie ze to juz koniec przyzwyczailam się ze wchodzę tu kilka razy dziennie aby sprawdzić czy jest coś nowego :* jaa weszłam tu teraz to sprawdzałem wcześniejsze rozdziały czy to aby na pewno to opowiadanie pamiętaj zawsze jestem z tobą Kocham i czekam na nowe akcje do następnego paaaa :* :* :* :* :* :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem slabe i to bardzo. Ale calosc miazga, czika jestes niesamowita. Buziaki i dziekuje, za te opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Myslalam ze będzie więcej rozdziałów ale skoro tak zdecydowałas to szanuje twoja decyzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słabo napisane. ;c przepraszam, ale uważam, że miałaś o wiele lepsze rozdziały. Wdłg mnie skończyło się zbyt szybko i trochę bez sensu, ale jeśli już ma się skończyć właśnie teraz to cieszę się, ze TAK się skończyło.
    Gdybyś za tym tęskniła zawsze możesz napisać trzecią część. :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  23. Słabo napisane. ;c przepraszam, ale uważam, że miałaś o wiele lepsze rozdziały. Wdłg mnie skończyło się zbyt szybko i trochę bez sensu, ale jeśli już ma się skończyć właśnie teraz to cieszę się, ze TAK się skończyło.
    Gdybyś za tym tęskniła zawsze możesz napisać trzecią część. :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  24. wow. gdy zaczynałam czytać to opowiadanie szłam do 1 gim. teraz kończę 2. I aż nie moge uwierzyc ze to juz tyle minelo. kocham to opowiadanie i zapewne bede je czytala w kółko. kocham cie dziewczyno ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. ej, ludzie, nie opowiadajcie, że się szybko zakończyło ;o jest ponad 50 rozdziałów części pierwszej i ponad 20 części drugiej :o kocham to opowiadanie, związałam się z bohaterami już mega dawno, ale rozumiem to, że autorka już zakończyła, bo na prawdę nie jest prosto pisać 100 rozdziałowe opowiadania :o to jest męczące i wyczerpujące i ma się cholerną ochotę, rzucić to w pizdu albo zacząć coś nowego :3
    ja się cieszę, że zakończyłaś to tak a nie inaczej oraz, że nie ciągnęłaś tego w nieskończoność, aż by ci się pomysły skończyły i byś lała wodę, tak jest super, a i tak wszystkie twoje ff czytam <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Troche krótki ten epilog. Spodziewałam sie dłuższego. Chyba z przyzwyczajenia. Nie wierze, że to już koniec, ale cieszę się,że jest szczęśliwe zakończenie. Należało sie im.
    Byłam z Tobą i tym opowiadaniem od samwgo początku i przeżywałam wszystko na bieżąco, z niecierpliwością wyczekiwałam z przyjaciółką kolejnych rozdziałów. Cudownie piszesz �� Kocham to ff i na pewno zapamiętam je na zawsze
    @PoliShSWaG_

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejuuu najlpszy epilog!! Kocham i nie wierze,ze to juz koniec:( dziekuje,za to ze pisalas to opowiadanie,ze poswiecalas nam swoj czas buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. wracam tu po raz setny i aż chce mi sie płakać ze wzruszenia kocham to opowiadanie
    BYŁO WSPANIAŁE
    śmiałam się na nim , ryczałam , byłam zła na bohaterów , przeżywałam to razem z nimi
    Nie wiem czy to przeczytasz po takim czasie ale czytałam to będąc w podstawówce w 6 klasie a teraz jestem w 3 klasie gimnazjum i dzięki twojej książce pisze własne opowiadania DZIEKUJE I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń